Reviews For A Stolen Past
Reviewer: deathwithanaxe
Date: 07/08/12 0:02
Chapter: Chapter 1: Memory Loss

how have I not read this before? don't know what the plot'll be like but definitely v good writing and an interesting idea

Reviewer: Diadem
Date: 07/05/09 2:49
Chapter: Chapter 15: Confrontation

wudnt the magical protection on the dursleys house stop umbridge getting in

Reviewer: hpluver27
Date: 08/06/08 11:37
Chapter: Chapter 18: Back to the Beginning

really great story!!!!

Reviewer: ginnyfan5
Date: 08/03/08 3:57
Chapter: Chapter 18: Back to the Beginning

amazing

Reviewer: NoxSomnium
Date: 06/08/08 22:51
Chapter: Chapter 15: Confrontation

Yay me! I totally guessed it was Umbridge during the last chapter. I love it when I'm right.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 19:34
Chapter: Chapter 18: Back to the Beginning

awesome story! and i do get the ending, just like jkr's. im sooo gonna read the sequel!!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 19:07
Chapter: Chapter 17: Harry’s Dream Girl

aw! harry finally saw ginny!! and im sorry but i knew he would be with ginny all along. they're just meant for each other. lol

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 18:56
Chapter: Chapter 16: A Bumblebee

thats so awesome that harry can do wandless magic! (i think i might have already said that, but its just so cool!)

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 10:32
Chapter: Chapter 15: Confrontation

umbridge?! wow, i really wasnt expecting her. i thought maybe bellatrix...

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 9:59
Chapter: Chapter 14: Questions and Answers

OooOo! that explained a lot. but it also give me some more questions! guess thats why the title is questions and answers, huh?

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 9:48
Chapter: Chapter 13: The Burrow

aw! yay! he finally got to the burrow! and soon he'll see ginny!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 9:40
Chapter: Chapter 12: “I smell a rat.”

omg(osh)! i was so terrified when wormtail came into harry's cell! and he killed hasseth! i liked her!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 9:33
Chapter: Chapter 11: Correspondence

lol! thats so funny that tyler got cho's photo! hopefully, harry will tell ron and hermione where he is soon...

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 9:24
Chapter: Chapter 10: Hermione

that would be very weird to send letters to people u dont know and cant remember and have them know almost everything about you. but i understand the story better now.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 9:17
Chapter: Chapter 9: Hassseth and Hedwig

why didnt someone pick harry up at the dursleys in the summer in the first place? why arew ron and hermione just continueing on with their lives without harry? but on different note, at least harry figured out hedwigs name!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 9:10
Chapter: Chapter 8: Practice Makes Perfect

thats really cool that harry's relearning spells! although, he's practicing them with a muggle!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 9:02
Chapter: Chapter 7: Ron

yay! he got a letter from ron! but shouldnt someone have come for harry by now?

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 8:54
Chapter: Chapter 6: “The best freak I can be”

lol but isnt there a restriction against underage magic? and wouldnt the ministry realize harry potter is missing?

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 8:35
Chapter: Chapter 5: The Severe Beating of a Sixteen-year-old Wizard

im glad that tyler lived! i kinda like him. *shrugs sheepishly*

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 05/21/08 8:27
Chapter: Chapter 4: Hassseth

lol that was awesome! i loved it! and i saw that one of the chapters in named 'ron'! cant wait!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Dark Enough To See The Stars by Oregonian 1st-2nd Years
Scorpius is looking for answers in the constellation that bears his name. He...
The Ties That Bind by Nagini Riddle 3rd-5th Years
"Life is short, but this time it was biggerThan the strength he had to get up...
Pearls Mean Tears by Nagini Riddle 3rd-5th Years
Now and then I think of all the times you screwed me overBut had me believing...
FEATURED
Oread, Walking by Seren
Cedric was just as odd as Hermione, because he liked to walk. Cedric/Hermione
The Effect of Gamma Rays on Two Terrifically Trapped Gryffindors. by Fenixaze 3rd-5th Years
From the "Stuck where for the weekend?" Challenge on Portkey.org ... Our two...
And Now... by Oregonian 3rd-5th Years
Moments after the death of Voldemort, Harry gazes at the corpse of the Dark...
CATEGORIES