Reviewer: nurse1991
Date: 09/24/13 23:20
Chapter: Feeling Normal

One thing that bothers me a bit is the kids don't want to trust their teachers or Dumbledore to help them with their problems like if Greyback really comes for Remus.

Reviewer: nurse1991
Date: 09/24/13 14:21
Chapter: Abandonment

The problem of being a werewolf reminds me of the early days when people were afraid if another person had AIDS

Reviewer: imacar
Date: 01/03/13 18:40
Chapter: Gryffindors

Hey why was peter sorted into gryfindor for a strong sense of loyalty! Not true! He's a nasty prsn who is most def unloyal!arghhh- I do like this story and the way u write tho:)

Author's Response: Well, he did when he was eleven. He changes a lot throughout the story. Thanks for reading!

Reviewer: snuffles1
Date: 09/06/12 0:05
Chapter: A Compartment For Four

Wow. I just got around to finishing this, finally. I had started it ages ago and lost track of the story at some point.
Anyway, I just wanted to say that I really loved this story and enjoyed reading it. The ending was so sad, but I think you did a really good job of writing it in a way that was true to canon and believable for all of the characters. In particular, I liked how you handled Peter's betrayal of the others. I thought it was very realistic that he was kind of pushed into it by Dolohov and the others, but what he did was still his choice in the end. I could understand his motives, but still hate him for doing it, which was perfect.
One thing I wasn't sure about was Snape being introduced to the Order. Wouldn't Peter have heard about him eventually, and turned him in to Voldemort? I always thought he was more undercover in the first war, just talking to Dumbledore.
Anyway, I loved this story, so thank you so much for sharing it, and I hope you continue writing, whether fanfiction or in the 'real' world :)

Author's Response: I'm glad you liked how I wrote Peter's betrayal (I wasn't sure how it would turn out when I was writing it). Yeah, the bit with Snape being introduced to the Order wasn't something I was sure was right when I finished writing it. Thanks for reading!

Reviewer: Mandypies99
Date: 08/10/12 17:51
Chapter: Epilogue

I loved this story! It's soooo good. Thank ou for sharing you story with me!

Author's Response: Thanks! Glad you liked it :)

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 07/30/12 20:38
Chapter: A Compartment For Four

Hello, again! How have you been doing? I finally got two of my works submitted on this website! They aren't the ones I was talkng about from an earlier review last month, but I still like them all the same. I would love a great author like yourself to read them becaus that would be amazing for me! Thank you so much!(:

~crbluvsravenclaw~

Reviewer: Lilames555
Date: 07/01/12 4:47
Chapter: A Compartment For Four

I really enjoyed reading this story!!! Your a really good writer... I wish I could write this good lol!
The ending was really sad :( but over all great :)

Author's Response: Thanks! Glad you liked it!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/28/12 6:35
Chapter: Epilogue

THIS MADE IT ALL BETTER! I hope Teddy can have the life his dad and his friends had!

I enjoyed reading every word of every chapter of this story and it is sad to think it's all over. I hope you write and post many more of your stories because you have a talent when it comes to writing. A long time ago, while reading this story, I was thinking that you shuld create the lives of Harry's kids and his cousins and friends. Create their seven years. Or you should even have a sequel with Teddy's seven years. Whatever it is, make sure I'm notified!

Author's Response: Haha, yay! He will, Teddy will have a better time at Hogwarts. I'm glad you liked it and thank you so much for all the reviews! I really won't be writing anything about Harry's children or Teddy. I finished this almost 3 years ago as my final piece of fanfiction. Thanks again for reading!!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/28/12 6:27
Chapter: Crashing Down

THIS WAS SO HARD TO READ!!! THEY HAVE IT ALL WRONG AND I HATE HOW J.K. ROWLING MADE THIS HAPPEN!!!!!!!!!!!!! IT'S NOT FAIR!!!!!!!! It's not your fault either, haha(:

Author's Response: They do have it all wrong... but if they didn't, there wouldn't have been any Harry Potter series. Thanks for reading!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/28/12 4:15
Chapter: The Traitor

God, this can't be happening and I can't believe James didn't let Dumbledore be their Secret Keeper from the time I first learned it. That would've been the smart thing to do!

Author's Response: I know, I can't either. I don't know how it would have played out in canon, but in POA someone says Dumbledore offered to be the Secret Keeper. It really would have been the smart thing to do. Thanks for reading!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/28/12 2:52
Chapter: Falling Apart

Okay, I was wrong before again... My friend got an account and reviewed your story, haha. But Peter is so evil now! He also did that of his own accord!

Author's Response: Yup, I saw the review. Yeeeaaaahh, Peter isn't the nicest of people anymore. Thanks for reading!

Reviewer: Lilames555
Date: 06/28/12 2:31
Chapter: A Compartment For Four

Haha Kristofferson your a dork! I'm that bestfriend he was talking about and yea i joned lol. this chapter was really good! I'm glad he got me to read it!

Author's Response: Awesome :) Glad you like it! Thanks for deciding to read!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/28/12 2:18
Chapter: A Compartment For Four

Now, I've convinced my bestfriend to read your story! She also likes this era. She is not a member of this website, though so don't expect any reviews from her, haha.(:

Author's Response: Aww cool and no reviews if fine, so long as she enjoys it.

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/28/12 2:10
Chapter: Distance

That was a cheerful chapter, I guess. I liked the ending with them all together. This must be the house in Godric's Hallow. Is there a secret keeper yet??? I'm sorry about before, I don't know what I was thinking... I knew the first book started when Harry was one years old. That was dumb for me to say before, haha. Nice chapter, almost done!!!(: I think I might be able to finish it today!

Author's Response: The end is probably what made it slightly cheerful. Nope, not the house in Godric's Hollow yet. I think they're one away from that. Everyone makes mistakes. I know I definitely have when referencing things from the books. Thanks for reading!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/28/12 1:36
Chapter: Making Some Changes

Okay, you've convinced me... Peter did that on his own accord. But that wasn't the cottage they had in Godric's Hollow yet. I just don't know what to say because we all know what's going to happen next...

Author's Response: Nope, that wasn't the cottage. They're not going to make it to Godric's Hollow for a few more chapters. But yay! I convinced you of Peter :p Thanks for reading!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/28/12 0:49
Chapter: The Eulogy

Aww, that's so sad. Does any of this really happen or did you just come up with it all? The names, the deaths, everything??? Nothing is wrong if you did, I'm just wondering...

Author's Response: The names and deaths didn't actually happen. I mean, we're assuming that Remus's parents died early on since he seems to have a rough time of it. Thanks for reading!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/28/12 0:19
Chapter: Old Life and New Life

I was right!!! I didn't want to be, but it was kind of obvious when I guessed it before. Other than the dying parts, I loved this chapter because Harry Potter is now born. And I realized while reading this chapter that the first book has now begun because this is where it started when Vernon was going to work and it was talking about his wife and his son who was born a month earlier. Hmm, I like this story!!!

Author's Response: Yup, you were right, Harry was named after Harry Lupin. Nope, this isn't where the first book started. When the first book started, I think Harry is a year old (since Voldemort's killed when he's a year old). Thanks for reading!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/27/12 22:58
Chapter: No Longer Boys

That sure is true and I think faster than they wanted because of the war.

Author's Response: Yeah they did. Thanks for reading!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/27/12 22:29
Chapter: No Turning Back

Something still wants me to feel bad for Peter. I know how Voldemort can be and Peter was never the strongest of the bunch. I know is heart is in the right place, but if it wasn't for his dad dying, then maybe this would never of happened. I mean, I don't know if his father really died to make him feel the way that he does, but I don't know. I guess I just feel for him because in a way he was tricked and I think he has always regretted it in the end. I don't know if I'm making sense, but I feel for Peter Pettigrew because it's not his fault.

Author's Response: Nooo don't feel bad for him! I don't know if that happened either, but you'll find that soon enough it's not even that he uses as his driving force. I don't think he really regretted. He just tried to make excuses for himself. Thanks for reading!

Reviewer: crbluvsravenclaw
Date: 06/27/12 21:58
Chapter: No Turning Back

I meant one of my favorite chapters in my last review... That definitely wasn't one of my chapters, haha, since you're the one that wrote it...(.

Author's Response: Haha I got what you meant :)

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
The New Trio by Caprica 1st-2nd Years
Albus has dreamed about attending Hogwarts his entire life. Now, he is able...
Scorpius Malfoy and the Salem Witch Trials by Hotrav 3rd-5th Years
The third story in the Scorpius Malfoy and the Sins of the Fathers series. Lucius...
The Skeletons' Tale by Oregonian 1st-2nd Years
"A rose by any other name would smell as sweet," wrote Shakespeare. This story...
FEATURED
Five Christmases by hestiajones 1st-2nd Years
It took four Christmases for Andromeda Black and Ted Tonks to get together...
Coming Alive by The owl 6th-7th Years
Leanne Gamp hadn't wanted to be at that party, even though it was Christmas...
Graves by Oregonian 1st-2nd Years
In December of 1997, Harry visits his parents' graves in Godric's Hollow and...
CATEGORIES