Reviewer: theempress101
Date: 12/19/10 1:23
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

AWWWWWWWWWWWWWWWW! this was soooooooooooo sweet. i'm still going to read the sequel though. both of the endings were amazing! keep writing!

Author's Response: Thank you!!

Reviewer: _ykai_
Date: 11/16/10 23:53
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

I cried..

Yeah it was a good ending.. Still, gonna read the sequel though..

And whatever happens, Draco is still my hero.. ^^,

Author's Response: Aw, thanks! Glad you liked it! :)

Reviewer: lovelollipops32997
Date: 10/31/10 7:51
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

i like this better than the actual ending...mainly cuz im a sucker for romance

Author's Response: Haha, yeah, so am I... Thanks for reading!

Reviewer: craftychick
Date: 09/10/10 20:02
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

The ending is very sweet, much different than the other version. Even though I read this ending, I'm still reading the sequel, because I found out I really like angsty stuff.

Author's Response: Thank you! I'm happy you liked it, but I'm also glad you're going to read the sequel. :)

Reviewer: ultamitespider-man
Date: 07/16/10 12:11
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

I LOVE this ending a millions times more :D And I ADORED this story. I love Drco/Hermione pariring and this was the best one I'v read (And trust me, I'v read alot) I read this in one sitting because I just couldn't put it away! My eyes are blood-shot haha! So let me just ge this all straight? It was Channing feeding Voldemort information, right? And Draco never did? I was just double checking because MAN I wanted to beat Channing to a pulp :) After the sequel is finished I'm going to start reading it because I hate clliffhangers haha! You should make a fan-fic on when they're married or something or what happens after the alternate ending! Just for me? :P
Anyway, LOVED it and thanks so much for the whole damn thing ( 42 chapters? Wow! You are quite the talent :) )

Author's Response: Draco did feed Voldemort information - both he and Channing did. That's why he was sent to Azkaban. But I'm glad you liked this ending! Thanks so much for the review!!

Reviewer: Dramionepurehearts
Date: 06/30/10 17:21
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

omg! i love this ending better :)

Author's Response: Thank you!

Reviewer: radcliffe4eva
Date: 05/30/10 15:00
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

I liked this ending much better. :)

Author's Response: Thank you!

Reviewer: Lea Leas
Date: 05/24/10 6:14
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

i liked this ending mainly because its a happy ending (well kinda, he did still betray her). the only problem is how harry defeated Voldermort. what he just pointed at him and he died? it should have been a bit more dramatic, felt kinda lazy like you just wanted to get him defeating Voldermort out of the way and not really care how, as this isnt the proper ending. or maybe theres a symbolic meaning here that i'm missing? andway other than that one point this was well written and enjoyable. thought i much prefer the other ending as it provoked a lot more feeling. but keep up the good work.

Author's Response: Harry was meant to perform a very powerful sort of wandless magic to kill Voldemort. He threw his wand away, remember? And a wand is a wizard's main (and sometimes only) way of channeling his/her power. The fact that Voldemort still had Ginny (reneging on his promise to let her go) snapped something inside Harry and gave him this crazy power that was enough to stop Voldemort in his tracks, despite not having a wand. So lazy? Perhaps, but it was not without reason. :) Thanks for the review!

Reviewer: booke_worme
Date: 04/08/10 16:34
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

That was beautiful.

And I must say, it was a lot happier than the other ending!

Author's Response: Thank you!

Reviewer: AReader
Date: 03/06/10 11:09
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

I like this one better than the other one. But, I suppose I'm a romantic!!!

Author's Response: I'm a romantic, too. :) Thanks for reading!!

Reviewer: ohhyaa
Date: 02/10/10 9:20
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

i love it. OMG i love it.
you are such a talented writer. bothe the stories are great, the first one and this one. i cried in the part where draco was released from prison.
great job :)

Author's Response: Hehe, sorry for making you cry, but that just makes me so happy as an author! Lol. Thank you so much for reading and reviewing!

Reviewer: hikari-tadashi
Date: 12/22/09 12:18
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

i like the other one's ending cuz it's more likely to happen. anyway thx for writing this :D

Author's Response: Yeah, I thought so too. You're welcome, though!

Reviewer: Lady Al
Date: 12/21/09 14:43
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

i think this is a great ending for someone thats not reading the sequel, but i love the original story and am looking forward to the rest it!

Author's Response: Thank you!

Reviewer: IzzyMisha
Date: 12/04/09 16:54
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

Awww, love it! I like the sequel better but this is a really nice ending too. I'm really glad Harry's not dead thought, that was sad. lol at Cormic being a warden!

Author's Response: Thanks!

Reviewer: Draco_always
Date: 11/28/09 13:02
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

Perfect ending but I do wissh you would write more.

Author's Response: Thank you!

Reviewer: xXcrimson_dawnXx
Date: 11/18/09 21:08
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

Awh, that was a very adorable ending.
I'm still reading the sequel, but I was curious about your alternate ending, so I went and read this. I've enjoyed both, so far, as you write well.

Author's Response: Thank you! I battled with myself over whether or not I wanted to do a sequel for a while, so this alternate ending was the perfect way to flesh out both of my ideas. :)

Reviewer: thebookthief21
Date: 11/18/09 11:09
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

I love the way The Resilient is going, but I'm very happy with this alternate ending. The general feeling is a bit rushed, but the resolution makes sense. I was really able to feel their anguish when they were separated and it was terrible. I've never really felt strong emotions when reading a fanfic, but this one is so intense, it draws me in every time :)
Even though I get that warm, fuzzy feeling from this alternate ending, I can't wait for the rest of The Resilient because I feel as though it's a more realistic ending to the story.
Thanks for being such an awesome writer ^_^

Author's Response: I sometimes have problems with epilogues/last chapters (see "The Reminder" for very clear evidence of this...), so it's good to hear that I still have work to do. I tried to slow this one down a bit, if that makes sense. I'll try a little harder next time. :)

I'm so happy that you feel connected to my story. My favorite fictions are the ones which make me gasp/cry/laugh/yell, so that's a very dear compliment. Thank you so much!!

Reviewer: amorton1922
Date: 11/11/09 18:37
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

Do you know when you will be posting the actual sequal? I enjoyed the first one and I want to find out what really happens next,

Author's Response: The actual sequel is being posted as I type. It's called, "The Resilient" and you can find it under my author's profile page doo-dad. :)

Reviewer: clarabelle
Date: 11/08/09 12:17
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

this was sweet but i liked the other ending waaaay better. this is a tad to sappy for my liking. lol now i just need to find the sequel to the other one. wish me luck!

Author's Response: Haha, understandable! Thanks for reading, anyway!

Reviewer: HPtwilight16
Date: 10/24/09 14:26
Chapter: An Aversion to Change - Alternate Ending

I'm really glad you wrote an alternate ending! It's fantastic! Although I'm waiting for more on The Resilient, I was glad to hear more from you. Your stories are written amazingly.

Author's Response: Thank you!!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
The Skeletons' Tale by Oregonian 1st-2nd Years
"A rose by any other name would smell as sweet," wrote Shakespeare. This story...
Autumn At The Castle by Oregonian 1st-2nd Years
The 'treat' of autumn's glorious beauty is inevitably follow by the 'trick'...
The Youngest Death Eaters: Year III by DestinyMoonStar 6th-7th Years
Year 3 A year of hard choices and tough talks: Destiny learns about...
FEATURED
Five Christmases by hestiajones 1st-2nd Years
It took four Christmases for Andromeda Black and Ted Tonks to get together...
Coming Alive by The owl 6th-7th Years
Leanne Gamp hadn't wanted to be at that party, even though it was Christmas...
Graves by Oregonian 1st-2nd Years
In December of 1997, Harry visits his parents' graves in Godric's Hollow and...
CATEGORIES